Välkommen till en kväll med Magdalena Andersson och Håkan Juholt i Oskarshamn
Den 5 juni kl. 18.00 får Oskarshamn fint besök när Socialdemokraternas partiledare Magdalena Andersson kommer till Stadsparken för ett samtal tillsammans med Håkan Juholt.
Samtalet kommer att ta avstamp i Magdalena Anderssons bok och därifrån röra sig vidare till de stora samhällsfrågorna om Sverige, framtiden och vad som krävs för att människor ska känna trygghet och framtidstro i vardagen.
Vi hoppas att detta ska bli en kväll med mycket människor, stark gemenskap och många bra samtal. Vi hoppas att just du vill komma och delta!